TTNET ve Can sıkıcı 2011 tarife fiyatları - SPAKSU™ Blog [fdx-switch-link]

TTNET ve Can sıkıcı 2011 tarife fiyatları

TTNET kullanıcıları tarife fiyatların düşmesini beklerken, Ocak 2011’den itibaren geçerli olacak tarife fiyatlarını sitesinde duyurmuş. Fiyatları incelediğimiz zaman nedenini bilmediğim bir şekilde ortalama olarak 5TL’lik bir artış mevcut. Yüksek hızda internet olarakda VDSL2 adı altında 16Mbps ve 32Mbps olarak ikiye ayrılan paket fiyatlarıda bana göre oldukça pahalı durumda. Bu durumda yorumu size bırakıyorum…

Yeni tarife fiyatlarına buradan ulaşabilirsiniz.

9 yorumlar On TTNET ve Can sıkıcı 2011 tarife fiyatları

  • Safa; kaç haftadır merak ettiğim bir şey var bu tarifeler hakkında, bir türlü yanıtını ttnet.com.tr’de göremedim. Belki sen görmüşsündür diye sana sorayım dedim: Bazı paketlerde “Plus” yazıyor, birkaç lira daha fazla aylık ücreti oluyor. Bu “plus”ların anlamı nedir?

  • İyice içine ettiler…

  • plusun anlamı aldığınız tarifenin yanında vitamin paketi eposta alanı gibi hizmetler veriyor bildiğim kadarıyla. Bana birgün ttnet çalışanları geldi bundan 7 ay kadar önce dedilerki bize 24 ay bizim şirketimizden internet hizmeti alacağınızı taahhüt ediniz bizde size kablosuz modem verelim ayrıca 6 ay 24 tl ödeyin tarifenize dedi. Tamam dedim sözleşme imzalattı okunması günler sürecek bi sözleşme. kablosuz modem geldi, 6 ay 24 tl gibi bi rakam ödedim. sonrasında 49 tl olan netlimitsiz tarife paketim 65 tl olarak faturaya yansımaya başladı. Aradım bende neden böyle pahalı benim pkaet diye. Sizin pkaetiniz netlimitsiz plus olmuş dediler. İstemiyom benplus falan dedim. Değiştiremezsiniz 2 senelik sözleşme yapmışsınız dediler. Ordan plus ile tanışmış oldum.

  • @Kemal: Kısaca milleti sömürüyorlar. TTNET tekel olduğu için ne kadar yolarsa bu (çoğunluğu fakir!) internet kullanıcılarını faydalarına…

  • Bir ara ucuzlayacak diye milleti sevindirdiler.
    Kısıtlı tarifeye devam..

  • Evet arkadaşlar internet dünya üzerinde bu kadar hızlı bir şekilde gelişirken ülkemizde hala yavaş ilerlemekte.

  • Değerli arkadaşlar cep telefonunun limitsiz tarifesinden usb kabloyu pc ye bağlayıp 8 tl ye limitsiz fakat ttnetin yarı hızında bağlanabilrisiniz. Benim ttnet son faturam 76 tl. Bezmiş durumdayım sömürü bu. Bunu yapacağım ben.

  • Dünyanın en pahalı internetini kulanmaya devam.

  • Bi ara ucuzlayacak ve hızlanacak diye bir söylenti vardı. Hayra yormamıştım ben zaten:)

Bi Yanıt Bırak:

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

© 2006-2018 Tüm hakları Spaksu Blog'a aittir.

Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.