Gerçekten iyi olan logoların arkasındaki gizli anlamları - SPAKSU™ Blog [fdx-switch-link]

14 yorumlar On Gerçekten iyi olan logoların arkasındaki gizli anlamları

  • Güzel bir inceleme olmuş, takip ediyorum sizi muhteşem yazılarınız var.

  • Gayet başarılı bir makale olmuş acaba youtube izlesene google yandex bu gibi logoların arkasından neler var

  • çok güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş..

  • Makaleniz gerçekten güzel olmuş büyük firmaların boşuna o noktalarda olmadığını gösteriyo aslında adamlar tamamıyla kurumsal bir kimlik kazandırmışlar logolarına tebrikler cidden

  • Yazıyı çok beğendim. Çeviriniz gayet iyi.
    Kaynak belirtmeniz ayrıca hoşuma gitti.

  • Teşekkürler bu bilgiyi bizimle paylaştığınız için.

  • Logolar her zaman içerisinde yer alan mesajlar ile bir bütünü ifade ediyor. O bütün her zaman oluşturulamıyor ancak global şirketler her zaman bu fikri oluşturacak kadar sağlam fikir sahibi diyebiliriz. Burada ki paylaşımlarda bakmakla, görmenin arasındaki bariz farklar diyebilirim..

  • Amazonunki mükemmel. Londra Senfoni Orkestrası renk olsun konsepti olsun çok etkileyici

  • Oldukça güzel bir inceleme, dikkat edilme durumu ve tespitler etkileyici. Tebrikler.

  • Yazınız çok hoşuma gitti. Ben de bir sitem için Logo hazırlıyorum, ancak gerçekten güzel bir şey olmasını istiyorum. Yazılanlara dikkat ederek kendi logomu oluşturucam..

  • Bence logoyu kaliteli yapan firmanın büyüklüğü ve yaygınlığıdır. Öyle logolar varki sıradan bir esnaf tabelasında görseniz güler geçersiniz. Ama söz konusu büyük firmalar olunca normal yazılmış bir isim bile etkileyici görünür. Ben SONY’yi görünce heyecanlanırım mesela yada SARAR ‘ ı

    • Merhaba Yavuz bey; Bu görüşünüze ben katılmıyorum. Grafik anlamında firmaların logoları yücelttiği doğrudur. Buna en güzel örnek milyon dolarlık Nike firmasının 75 dolar’a yapılan logosu gibi. Ancak bazı firmalar vardır ki Logo firmanın önündedir. Yani firmayı anlam bazında firmaya çok şey katan logosuyla anarsınız. Örnek AmaZon logosundaki A’dan Z’ye giden bir ok işareti vardır, bu A’dan Z’ye herşeyin var olduğu satıldığı anlamına gelir. Diğer örnekler zaten konu içeriğinde mevcuttur. Yani küçük bir esnafın logosu bile bazen o esnafı efsane yapabilir. Tabi biraz da görsel yorumlama gücünün insanlarda olması gerekir. Teşekkür ederim yorumunuz için.

Bi Yanıt Bırak:

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

© 2006-2018 Tüm hakları Spaksu Blog'a aittir.

Kullanım Şartları yerine getirilmeden hiçbir şekilde kopyala - yapıştır yapılamaz, yazılar ve bilgiler kullanılamaz.